Otwarcie Konferencji
Zakończenie Konferencji
Prof. dr hab. Paweł Dybel: Tożsamość seksualna – biologia, fantazmat czy przeznaczenie?
Dr Tomasz Sikora: Polityka queer jako polityka różnicy i pożądania
Agata Stasińska: Od „Niech nas zobaczą” do „Miłość nie wyklucza”
Agata Chełstowska: Centrum a peryferia. Pytanie o praktyczne zastosowanie teorii queer/kłir w działaniu społecznym
Agnieszka Weseli: Być czy nie być queer. Perspektywy polskiego aktywizmu po 20 latach tzw. „wolności”
Justyna Struzik: Lokalne debaty o seksualności – EuroPride i Pomada
Dr Monika Baer: Queer na obrzeżach. Krytyczne spojrzenie na polską antropologię
Monika Kłosowska: Działaczka czy badaczka? Przymiarki do metodologii badań w świetle teorii queer
Dr hab. Małgorzata Jacyno: Piękna równość. Mikropolityki refleksyjności estetycznej
Dr Tomasz Basiuk: Coming out a queer: kontekst amerykański, kontekst polski
Dr Wojciech Śmieja: Queer studies a la francaise. Idee – ludzie – zjawiska
Robert Kulpa, Joanna Mizielińska: De-centralizując (zachodnią) seksualność
Dr Dorota Hall: Osoby LGBTQ i religia: wstęp do badań socjologicznych
Katarzyna Harężlak: Definiowanie aseksualności przez użytkowników forum internetowego SEA
Wojciech Rafałowski: Ekspresja tożsamości użytkowników gejowskich portali randkowych
Maria Dębińska: Jak działa tożsamość. Strategie narracyjne i polityczne osób trans w Polsce
Bartłomiej Lis: (Nie)tożsamość queer – rzecz o gejowskiej refleksyjności
Dr Ewa Hyży: Queerowe małżeństwa. Nadal subwersja czy tylko normalizacja?
Katarzyna Michalczak: Niemonogamia jako forma wychodzenia poza heteronormatywność
Dr Sebastian Michalik: Kultura queer jako laboratorium przemian społecznych
Maksymilian Szeląg-Dylewski: Zabieg „chirurgicznej zmiany płci” oraz zmiany płci w akcie urodzenia
Aleksandra Szczerba: Kodeks pracy a ochrona osób transseksualnych. Wybrane zagadnienia na tle prawa UE
Jej Perfekcyjność/Mariusz Drozdowski: Przychodzi lesbijka/gej/trans do lekarza. Queerowanie służby zdrowia
Michał Pelczar: (Nie)widoczność: „passing” a nie/normatywność osób trans w Polsce